دسته بندی خط تولید انواع تخته

معرفی خط تولید انواع تخته

خط تولید انواع تخته، مجموعه ای از دستگاه هاییست که با بهره گیری از ضایعات و خرده های چوب، انواع تخته های چوبی را تولید می کند. تخته های نئوپان، فیبر ها، تخته های سه لایه و ام دی اف از جمله این تخته ها هستند.

ساختار خط تولید انواع تخته

عمدتاً خط تولید انواع تخته از چهار قسمت اصلی تشکیل شده است. قسمت ابتدایی خط وظیفه تهیه پوشال را بر عهده دارد. خرد کن های کوچک و بزرگ، سرند، ماشین های فلیکر درشت و نرم، سیلو ها از جمله تجهیزاتی هستند که در این بخش قرار دارند. قسمت بعدی پوشال ها را خشک و موازنه می کند. دستگاه های این بخش هم شامل خشک کن، الک نرم و درشت، آسیاب نرم و درشت، سیلوهای نرم و درشت می باشد.

در بخش بعدی تخته های نئوپان تولید می شود. مخلوط کن های مختلف، دستگاه های ریزش، آسانسور های ورودی و خروجی پرس، دستگاه پرس و دستگاه اندازه گیری بری نئوپان در این قسمت قرار دارند.  در انتهای خط نیز تجهیزاتی به منظور پردازش تخته ها در نظر گرفته شده است که خود شامل دستگاه های سنباده و فیلر خاک سنباده بوده و کمک می کند تخته تولید شده، ضخامت معین داشته باشد.

البته کیفیت کلیه تخته های تولید شده یکسان نبود و درجه های مختلفی از آنها تولید می گردد.

قیمت خط تولید انواع تخته

برای اطلاع از آخرین قیمت خط تولید انواع تخته کافی است سایت ایزماکو را دنبال نمود. این سایت که به پشتوانه مرکز تجارت ضایعات و بازیافت کشور یعنی ایران ضایعات راه اندازی شده، پل ارتباطی میان خریداران و سازندگان خط تولید انواع تخته می باشد. تولید کنندگان با عرضه محصولات خود در این سایت، می توانند بدون واسطه و با مناسب ترین قیمت، دستگاه های مورد نظر خود را به فروش برسانند و خریداران در بهترین شرایط خریداری می کنند.

قیمت خط تولید انواع تخته با توجه به نوع دستگاه ها، متریال به کار رفته در ساخت آنها، توان و قدرت دستگاه، میزان برق مصرفی، وارداتی بودن یا نبودن آن و عوامل متعدد دیگر، متغیر می باشد.

خرید و فروش خط تولید انواع تخته

برای خرید خط تولید انواع تخته می توان از سایت ایزماکو کمک گرفت. کلیه فروشندگان و تولید کنندگان این خطوط می توانند محصولات خود را در این سایت عرضه نمایند. خریداران محترم در نظر داشته باشند که یک وجه تمایز اساسی در این نحوه خرید با سایرین وجود دارد و آن ارائه خدمات متعدد به ویژه تأمین مواد اولیه به مدت دو ماه، فروش مواد تولیدی تا دو ماه، برخورداری از تخفیفات، امکان خرید دستگاه به صورت اقساطی می باشد. در واقع در سایت ایران ضایعات یک بنگاه آنلاین درجه 3 به شکل رایگان در اختیار خریداران خط تولید انواع قرار می گیرد که ارزش آن حدود چهارده  میلیون تومان می باشد.
نکته دیگری که برتری سایت ایزماکو را در عرصه خرید و فروش خط تولید انواع تخته متمایز می سازد فراهم نمودن تسهیلات برای خریداران است. به عبارتی دیگر، این سایت در نظر دارد تا زمینه های لازم برای ایجاد یک کسب و کار را برای علاقه مندان فراهم سازد. از طرفی از نظر کیفیت، نیز دستگاه مذکور از کیفیت مطلوب برخوردار بوده و دارای گارانتی هستند.