دسته بندی کندر / سنگین کن

دستگاه کندر چیست؟

دستگاه کندر یا سنگین کن یکی از تجهیزات بازیافت پلاستیک و نایلون است که وظیفه چگال و سنگین کردن ضایعات پلاستیک را بر عهده دارد. در بازیافت ضایعات نایلون، قابلیت زیادی دارد. برای اطلاع از عملکرد، نحوه خرید و فروش آنلاین و همچنین آخرین قیمت آن، این مطلب را تا انتها دنبال نمائید.

انواع دستگاه های کندر چیست؟

دستگاه کندر یا سنگین کن را با دهنه های مختلف از جمله 60 ، 70 ، 80 ، 90 ، 100 می سازند. مصرف برق، تک فاز بودن یا سه فاز بودن دستگاه کندر نیز در انواع کندرهای، متفاوت خواهد بود. طبیعتاً موادی که در ساخت بدنه دستگاه و تیغه های آن به کار می رود هم می تواند توسط سازندگان مختلف، متفاوت باشد.

نحوه عملکرد دستگاه کندر

برای کار با دستگاه کندر یا سنگین کن می بایست مواد ضایعاتی را درون آن ریخته تا به کمک تیغه های خود آنها را خرد نماید. اصولاً جنس تیغه ها از متریالی ساخته می شود که این مواد را در فرصت کوتاه خرد می کند. مکانیزم دستگاه به نحوی طراحی شده تا در اثر اصطکاک و حرارت، مواد پلاستیکی تغییر حالت دهند و به شکل خمیر درآیند. در ادامه این مواد که در واقع سنگین تر شده اند به صورت دانه های شکری از دریچه دستگاه کندر خارج می شوند که به منظور تسهیل در این امر، حجم معینی آب به آن اضافه می گردد.

بهترین دستگاه کندر را از کجا بخریم؟

قابل توجه آن دسته از افرادی که قصد خرید و یا فروش دستگاه کندر یا سنگین را دارند و یا اگر به دنبال بهترین دستگاه کندر هستید و شرایط اقتصادی این اجازه را از شما سلب نموده است، پیشنهاد می شود به سایت ایزماکو مراجعه نمایند. در این سایت امکان خرید و فروش انواع دستگاه های فرآوری و بازیافت ضایعات به ویژه دستگاه  کندر وجود دارد. بهره مندی از تخفیفات و خدمات پس از فروش بیشتر وجود دارد. تسهیلات تا سقف 500 میلیون تومان و فروش دستگاه به صورت اقساطی از دیگر امتیازاتی است که خریداران از آنها بهره مند می گردند.

علاوه بر این، توسط بزرگ ترین مرجع تجارت ضایعات و بازیافت (ایران ضایعات) هم خدماتی جهت فروش محصولات تولید شده به خریداران دستگاه ها ارائه می گردد که این امر به معنی کمک به بهبود کسب و کار شاغلین در این حوزه می باشد. به نحوی که در تامین مواد اولیه و همچنین فروش محصولات تولیدی به مدت 2 ماه حمایت می شوند. آموزش کار با دستگاه هم در اختیار خریداران قرار می گیرد.

برای کسب اطلاع از قیمت دستگاه کندر هم می توانید از این سایت کمک بگیرید. طبیعی است که دستگاه های مختلف، قیمت های متفاوتی دارند. معمولا افزایش ظرفیت و توان موتور، منجر به افزایش قیمت ها می شود. هر سازنده دستگاه کندر بر اساس هزینه تمام شده، قیمت گذاری می کند.