دسته بندی شریدر / خردکن لاستیک

شریدر لاستیک چیست؟

شریدر لاستیک یا همان خردکن لاستیک، یکی از دستگاه های فرآوری ضایعات لاستیک است که عملیات خرد کن این ضایعات تا سایزهای کوچک را انجام می دهد. برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید و فروش این دستگاه، این مطلب را تا انتها دنبال نمایید.

کاربرد خردکن لاستیک

همان طور که از نام خردکن لاستیک مشخص است وظیفه خرد کردن لاستیک های ضایعاتی را انجام می دهد و آنها را برای مرحله بازیافت آماده می کنند. فرآوری ضایعات لاستیک به کمک شریدر لاستیک می تواند ارزش افزوده آن را افزایش دهد. از طرفی می توان یک کسب و کار با توجه به سرمایه اولیه خود در مقیاس های مختلف راه اندازی نمود.

انواع خردکن لاستیک

خردکن لاستیک بسته به سایز و مشخصات فنی انواع مختلفی دارد. این موضوع بر توانایی ها و قابلیت های دستگاه نیز اثر گذار است. ظرفیت دستگاه، یکی از پارامترهای اصلی در ایجاد تنوع آن می باشد. به طوری که برخی از آنها قابلیت خرد کن همزمان تناژ بالاتری از لاستیک را دارند و برخی دیگر تناژ کمتر.  مقدار برق مصرفی هم در بین انواع آن متفاوت می باشد. هم به صورت تک فاز و هم سه فاز تولید می گردند.

مرکز خرید بهترین خردکن لاستیک

یکی از مهم ترین سوالاتی که ذهن متقاضیان خرید شریدر لاستیک را به خود مشغول خواهد کرد، بحث قیمت دستگاه می باشد. همچنین به دنبال بهترین تولید کننده شریدر لاستیک هستند تا از کیفیت محصول خریدار شده اطمینان حاصل نمایند. رشد قیمت ها در این بازه زمانی، مجال ریسک کردن را از خریداران گرفته و به همین خاطر باید با رعایت جوانب نسبت به خرید و همچنین فروش اقدام نمود.

سایت ایزماکو با درک این مهم سعی نموده تا فرصتی مناسب را هم برای خریداران و هم فروشندگان خردکن لاستیک و سایر تجهیزات بازیافت فراهم کند.

چرا از ایزماکو را انتخاب کنیم؟

ایزماکو به پشتوانه مرکز تجارت ضایعات و بازیافت کشور (ایران ضایعات) راه اندازی شده است. با خرید از ایزماکو، در سایت ایران ضایعات، یک بنگاه آنلاین درجه سه به ارزش چهارده میلیون تومان به صورت رایگان دریافت خواهید کرد.

همچنین مشمول کد تخفیف ؟؟؟ درصدی از تولید کننده و فروشنده دستگاه خواهید بود. نکته حائز اهمیتی که باید توجه کرد این است که امکان خرید به صورت اقساطی وجود دارد و متقاضیان می توانند تا سقف 500 میلیون تومان تسهیلات دریافت نمایند. با خرید از ایزماکو به مدت دو ماه در تأمین مواد اولیه و سه ماه در فروش محصولات تولیدی  یک همراه خوب مانند ایران ضایعات خواهید داشت.

علاوه بر این، به گستره بزرگ ارتباطات کاری خود در ایران ضایعات وصل شده و راه چند ساله را در کسب و کار خود طی چند ماه طی خواهید کرد. با کیفیت ترین دستگاه شریدر لاستیک را با مناسب ترین قیمت ها از مجرب ترین و معتبرترین تولید کنندگان دریافت خواهید کرد.

در ضمن نام شما به مدت یک هفته در لیست بنگاه های اول کشور جهت قیمت گذاری ضایعات و خرید مواد اولیه قرار خواهد گرفت. آموزش رایگان صفر تا صد جمع آوری، تامین، فرآوری و بازیافت تا فروش را دریافت کنید. آموزش رایگان صفر تا صد کار با دستگاه خرد کن لاستیک و عیب یابی آن به ارزش 500 تومان را دریافت خواهید کرد.