دسته بندی خط گرانول و پودر لاستیک

معرفی خط گرانول و پودر لاستیک

خط گرانول و پودر لاستیک جزو تجهیزات بازیافت لاستیک و تایر هستند که با اعمال تغییراتی در ساختار ضایعات لاستیک، آنها را برای استفاده مجدد و تولید محصولاتی همچون چمن مصنوعی، کفپوش های لاستیکی، قیر پلیمری، ایزوگام و عایق ها، درزگیر، واشر، نوار نقاله و … آماده می کنند.

ساختار خط گرانول و پودر لاستیک

ساختار خط گرانول و پودر لاستیک شامل دستگاه ها و تجهیزاتی است که سیم موجود در لاستیک های بازیافتی را جدا می کند. شریدر نیز آنها را آسیاب و خرد می نماید. در ادامه، کراشر و جدا کننده کنف و الیاف تعبیه می شود. این خط مجهز به نوار نقاله دارای سیستم آهنربایی الکترومعناطیسی بوده تا قابلیت تفکیک سیم را از لاستیک های خرد شده داشته باشد. خرد کن دیسکی و خرد کن کرایوژینگ هم از دیگر تجهیزات خط گرانول و پودر لاستیک هستند. به منظور تولید گرانول لاستیک نیز دستگاه گرانول ساز در خط تعبیه می شود. همچنین ممکن است خط، به دستگاه بسته بندی هم مجهز باشد.

انواع خط گرانول و پودر لاستیک

خط گرانول و پودر لاستیک هم به صورت تمام اتوماتیک و هم نیمه اتوماتیک تولید می شود. تیغه های مربوط به خردکن، شذیدر و کراشر خط می تواند از نظر متریال و نیمه عمر با یکدیگر متفاوت باشد. ظرفیت، نیز فاکتور اثرگذار دیگری در بین خطوط تولید گرانول و پودر لاستیک است. همچنین تجهیزات جانبی در هر یک از برندهای این خط بازیافت  لاستیک، می تواند متفات باشد.

خرید و فروش خط گرانول و پودر لاستیک

برای خرید و فروش خط گرانول و پودر لاستیک می توان به سایت ایزماکو  مراجعه کرد. در این سایت هر تولید کننده و سازنده خط گرانول و پودر لاستیک می تواند محصولات خود را با قیمتی مناسب به خریداران و متقاضیان بفروشد. در نتیجه شرایط مطلوبی برای آن دسته از افرادی که قصد خرید خط را دارند هم مهیا خواهد شد.

در رابطه با قیمت خط گرانول و پودر لاستیک باید عنوان کرد که نوع و ظرفیت دستگاه، قیمت آن را تعیین می کند. همچنین سایز و ابعاد، برند، توان موتور و جنس بدنه هم بر هزینه تمام شده آن اثرگذار هستند. اما آنچه سبب تمایز خرید و فروش خط گرانول و پودر لاستیک در سایت ایزماکو با سایر روش ها می شود، حذف واسطه های فروش و برخورداری از قیمت های مناسب می باشد. چرا که تخفیف 10 تا 30 درصدی محصولات و امکان خرید اقساطی دستگاه وجود دارد. همچنین دریافت بنگاه آنلاین به ارزش تقریبی 14 میلیون تومان را هم باید از دیگر مزایای آن عنوان کرد.

علاوه بر این، امتیاز خرید و فروش مواد تولیدی در سایت مرجع رسمی تجارت ضایعات و بازیافت (ایران ضایعات) به مدت یک ماه وجود دارد. شش ماه ضمانت بیشتر، یک سال خدمات پس از روش بیشتر، فرصت ارتباط گیری مستقیم با تأمین کنندگان مواد و همچنین خریداران محصولات تولیدی را نیز باید به این لیست اضافه کرد.

لیست بهترین خط گرانول و پودر لاستیک و معتبرترین تولید کنندگان نیز از طریق این سایت منتشر خواهد شد.