دسته بندی خط تولید شمش فلزات

خط تولید شمش فلزات

منظور از قراضه در ضایعات همان ضایعات فلزی است که تا مدت ها پیش ارزش چندانی نداشت ، اما امروزه به یکی از بزرگترین و با ارزش ترین ضایعات تبدیل شده است .عوامل زیادی از جمله سهولت استفاده،  سرمایه گذاری پایین، تسلط بر مواد اولیه ی ورودی ، ارزش افزوده بالا، نبود یا کمبود محصولات جایگزین ، بومی بودن تولید و… موجب شد که بازار خرید و فروش ضایعات علل خصوص ضایعات فلزی رونق پیدا کند. از جمله ضایعات فلزی می توان به ضایعات اهنی ، الومینیومی ، فولادی و سربی اشاره کرد.

خط تولید شمش فولاد از آهن قراضه

تقریباً خط تولید همه ی فلزات یکسان می باشد و تنها در جزئیات با هم متفاوت هستند .برای نمونه خط تولید شمش فولاد از قراضه های اهن بررسی می کنیم. درکارخانه های بزرگ، تولید براساس فولاد بازیافتی و مواد خام است مواد اولیه تجزیه و تحلیل و کنترل می شوند تا از هرگونه گرد و غبار جداشوند، فولاد بازیافتی در دمای 600 درجه سانتیگراد در کوره قوس الکتریکی ذوب شده و در اکسیژن ارگون در مخزن سرپوشیده میزان کربن به مقادیر فولاد ضدزنگ کاهش می یابد ترکیب شیمیایی به طرف کوره منتقل می شود، ترکیب شیمیایی ماده مذاب در طی فرایند از نزدیک نظارت می شود. که تضمین می کند درج درست فولاد و اطمینان  از ردیابی و ثبات بین میزان تولید را در ادامه مواد با ارزش که به شکل شمش هستند، در دستگاه نورد رل می شون دو به کوره گرمایش منتقل شده تا در دمای مناسب نورد مجدداً گرم شوند، دستگاه نورد شمش را با شن یکپارچه سازی می کند.نورد را به شکل مداوم در خط تولید، نورد جدید محصولات را آماده می کند. برای ذخیره انرژی برای کیفیت عالی در اینجا از بیلت استوانه ای مکعبی و میله ای در سایز های مختلف تولید می شود و به طولهای درخواستی بریده می شوند. برای تولید میله ها در ابعاد سنگین، فولاد قالب گیری می شود ، هر قالب یک شماره حرارت برای اطمینان از ردیابی مشخص شده است. سپس شمش به صورت نواری در می آید شمش ها پیش چرخانده می شوند . سپس تا دمای 1200 درجه سانتیگراد برای بهینه شدن حرارت دیده می شوند . در نهایت به پرس فرچینگ منتقل می شوند .پرس فرچینگ هیدرولیک با فشار800 تن میله ها را به سایزهایی تا 450 میلیمتری تبدیل می کنند. میله ها اکنون تا حدود 1260 درجه سانتیگراد در کوره بازپخت دوباره حرارت می بیند به دنبال آن ، خنک کنندگی سریع و آب برای اطمینان از ساختار مطابق با مجوزهای رسمی بین المللی باشد سپس میله ها را تخت خنک کننده انتقال می دهند. سپس برای شکل گیری و شماره گذاری وارد دستگاه های خاصی می شوند.

خرید و فروش خط تولید شمش فلزات

برای خرید و فروش خط تولید شمش آهن ، خط تولید شمش روی، خط تولید شمش فولادی، خط تولید شمش سرب  می توان به سایت ایزماکو  مراجعه کرد. در این سایت تولیدکننده انواع خطوط شمش فلزات می تواند محصولات خود را با قیمتی مناسب به خریداران و متقاضیان بفروشد. در نتیجه شرایط مطلوبی برای آن دسته از افرادی که قصد خرید دستگاه آسیاب را دارند هم مهیا خواهد شد.

در رابطه با قیمت خطوط تولید باید عنوان کرد که نوع و ظرفیت خط، قیمت آن را تعیین می کند. همچنین سایز و ابعاد و… هم بر هزینه تمام شده آن اثرگذار هستند. اما آنچه سبب تمایز خرید و فروش خطوط تولید شمش فلزات در سایت ایزماکو با سایر متدها می شود، حذف واسطه های فروش و برخورداری از قیمت های مناسب می باشد. دریافت بنگاه آنلاین به ارزش تقریبی بین ۱۵ تا ۲۰میلیون تومان ، امتیاز خرید و فروش مواد تولیدی در وب سایت ایران ضایعات وجود دارد. شش ماه ضمانت بیشتر، یک سال خدمات پس از فروش، فرصت ارتباط گیری مستقیم با تأمین کنندگان مواد و همچنین خریداران محصولات تولیدی را نیز باید به این لیست اضافه کرد.لیست بهترین خطوط تولید شمش فلزات و معتبرترین تولید کنندگان نیز از طریق این سایت منتشر خواهد شد.