دسته بندی خط تولید گرانول پلاستیک

معرفی خط کامل بازیافت پلاستیک

خط کامل بازیافت پلاستیک، مجموعه ای از دستگاه هاست که فرآیند های مختلفی را روی ضایعات پلاستیکی انجام می دهند و در نهایت محصولی قابل استفاده برای تهیه محصولات پلاستیکی جدید تولید می کنند. فرآیند جداسازی، تفکیک، آسیاب، شست و شو و گرانول سازی توسط خط کامل بازیافت پلاستیک صورت می گیرد.

انواع خط کامل بازیافت پلاستیک

با توجه به تنوع در بین پلاستیک ها، خطوط بازیافت پلاستیک نیز انواع مختلفی دارد. به عنوان مثال خط بازیافت کامل پت (PET)، خط کامل بازیافت پی وی سی، خط کامل بازیافت پلی اتیلن سبک و سنگین و … . طبیعتاً هر یک از انواع این خطوط به خاطر ساختار پلاستیک های مختلف، دارای تیغه های مختص به خود هستند. برخی از خطوط بازیافت پلاستیک، اتوماتیک هستند و برخی نیمه اتوماتیک. نوع دوم یعنی نیمه اتوماتیک نیاز به اپراتور دارد تا در مراحل مختلف، مداخله داشته باشد. البته عموماً در سورتینگ و جداسازی ضایعات پلاستیک، اپراتور نقش مهمی را ایفا می کند.

تجهیزات خط کامل بازیافت پلاستیک

تجهیزات و دستگاه های مختلفی در یک خط بازیافت کامل پلاستیک وجود دارد که البته بسته به نوع خط این تجهیزات می تواند متفاوت باشد. نوار نقاله که وظیفه انتقال و جا به جایی ضایعات پلاستیکی را که عمدتاً به صورت پرس شده و فشرده هستند، بر عهده دارد. عدل بازکن، عمل بازسازی نوارهای دور عدل ها را انجام می دهد. تجهیزات پیش شست و شو نیز بخشی از خط کامل بازیافت پلاستیک است. همچنین تجهیزاتی به منظور سورتینگ و جداسازی در خط بازیافت پلاستیک در نظر گرفته می شود که برخی بر اساس ویژگی های ظاهری پلاستیک ها مانند رنگ، سایز و … آنها را جدا می کنند و برخی از آنها نیز با دخالت نیروی انسانی جدا می گردند. نوار نقاله ای نیز برای این منظور در طول خط بازیافت وجود دارد.

از دیگر تجهیزاتی که در این خط به کار گرفته می شود، آسیاب است که ضایعات پلاستیکی را خرد نموده و از طریق نوار نقاله برای شست و شوی مجدد ارسال می کند. مخازن ته نشینی، واحد خشک کن و غبارگیر نیز از دیگر مواردی است که باید به آن اشاره کرد. گرانول ساز هم می تواند در انتهای خط قرار گیرد.

قیمت خط کامل بازیافت پلاستیک

قیمت خط کامل بازیافت پلاستیک را عوامل متعددی در کنار هم رقم می زنند. طبیعتاً بسته به اینکه خط بازیافت، اتوماتیک باشد با نیمه اتوماتیک، قیمت آن متفاوت خواهد بود. برند، کیفیت و متریال به کار رفته شده در بدنه ، تیغه و سایر اجزای تجهیزات نیز نقش مهمی در کاهش یا افزایش قیمت آن دارد. ظرفیت خط کامل بازیافت پلاستیک هم عامل بعدی می باشد.

به منظور دسترسی به آخرین قیمت خط کامل بازیافت می توان به سایت ایزماکو مراجعه نمود و با بهترین سازندگان خط کامل بازیافت پلاستیک ارتباط برقرار کرد. این سایت توسط سایت ایران ضایعات، حمایت شده و فرصت های ویژه ای را هم برای خریداران و هم فروشندگان خط بازیافت پلاستیک فراهم کرده است.

خرید و فروش خط کامل بازیافت پلاستیک

افرادی که متقاضی خرید خط کامل بازیافت پلاستیک هستند، بسته به نوع نیاز خود می توانند محصول مورد نظر را از سایت ایزماکو از بین فروشندگان و سازندگان مختلف انتخاب و در صورت عدم لزوم آن را به صورت اقساطی خریداری نماید. علاوه بر این، تسهیلات تا سقف 500 میلیون تومان، دریافت می کنند. همچنین در تامین مواد اولیه و فروش محصولات نیز به به مدت دو ماه از طریق سایت ایران ضایعات مورد حمایت قرار خواهند گرفت. یک بنگاه آنلاین درجه سه به ارزش 14 میلیون تومان نیز در اختیار آنها قرار می گیرد.

علاوه بر این، شیوه کار با دستگاه مورد نظر آموزش داده می شود و متقاضیان می توانند به آسانی در یک مسیر موفقیت از نظر کسب و کار قرار گیرند. این دسته از افراد با خرید خط کامل بازیافت پلاستیک، از تخفیف 50 درصدی در خرید پکیج آموزشی جمع آوری، فرآوی و بازیافت ضایعات هم بهره مند گردند.